Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

måndag 7 maj 2012

Yo, wzup?!
Nämen jorå s'atte, jag hostar & harklar & snyter mig fram genom tillvaron.
Idag ska jag till skolan för en heldag. Spännande att se om jag orkar hela dagen eller om björkskitpollenhelvetet saboterar ännu en dag för mig.

I helgen har jag försökt att vara inomhus så mycket som möjligt. Försökte mig dock på en liten springtur men vid andra löpsteget ungefär snördes andningsvägarna ihop & jag fick vackert traska in till gymmet istället. & där dödade jag mina ben. Kan tametusan knappt gå. Benen vill vika sig. Kul, kul.

Något som förgyllt mina dagar är dock bloggar. Bloggar, bloggar, bloggar.
Min favorit just nu, som gör att jag skrattar mig kissnödig & tårögd är denna.
& när jag läste det här inlägget dog jag nästan av skratt.
Tack, tack.

Nä, dags att blaska av armhålorna & be on my way, s'attsäga.

Peae out
/Hulda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar