Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

tisdag 8 maj 2012

faller på eget grepp

jag har en liten, ja vad ska man säga.. egenhet  att hävda att alla negativa fysiska symtom min kille upplever är psykologiskt framkallade. (Ni vet, sådär som man bortförklarar till exempel fibromyalgi & andra diffusa smärtor.)
Till exempel:
killen: fan, jag tror jag vrickade foten IGEN!
Hulda: äsch, larva dig inte, det är bara psykologiskt.
eller:
killen: usch, jag är så förbannat bakis.
Hulda: mhmm, men vet du hjärtat.. jag tror att det bara är psykologiskt..
& sen har jag alltid fnissat som en besatt & tyckt att jag varit jäkligt rolig.

TILLS! den dagen jag låg i soffan & kved av menstruationssmärtor.
Hulda: ajajajAAAJ, det gör så himla himla ont!
Killen: vet du vad jag tror? jag tror att det bara är psykologiskt!

Då var det inte så himla kul längre kan man säga!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar