Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

måndag 7 maj 2012

Karln i förhållandet.

Sonja & jag vart & shoppat igen. & de blir väldigt mycket ni när vi går in i någon butik & ja inte handlar utan bara följer med som sällskap.

När vi va på arlanda & Sonja skulle köpa en kamera innan utlandsresan så fick lilla Sonja inte mycket att säga till om inte. Expediten riktade blicken mot mig & undrade vilken sorts kamera vi var ute efter & jag försökte lite fint: ja Sonja vad vill DU ha för kamera? Sonja sa då va hon ville ha för finesser på kameran & expediten börja då prata om ett antal kameror riktad till oss båda men övergick efter ett tag till att fokusera på mig igen som vid detta laget börjat tröttna & stod & tittade på annat. Efter många fler ni, passa er osv. blev det till slut en kamera.

to be continued...

3 kommentarer:

  1. Jojo Doris så kan de gå,hände ju idag igen:)
    Ja undra om VI valde rätt solstolar idag,vad säger du Karln i huset?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nej de är ju du som håller i plånboken så jag har väl egentligen inget att säga till om??

      Radera
  2. Haha ja de har du ju rätt i,du måste jobba mera så jag kan shoppa mera:)

    SvaraRadera