Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

lördag 26 maj 2012

Lördag

Gårdagen var mycket fint.
Vi gick in i affärer, runt i affärer, ut från affärer. Vi gick mellan affärer. Vi gick till tåget, från tåget, till tåget, ståplats på tåget, hem från tåget. Fötterna värkte när jag kom hem, för jodå, jag hade ballerinaskor på mig för första gången i år. Jag & skor alltså. Inga blåsor i alla fall, tack så mycket.

OCH jag hittade en bikini. Svart. När jag visade den för karln sa han de ack så vanligt förekommande orden "men har inte du en sån redan?". Tyckte att jag skulle ha nån färgglad. Men då kunde jag kontra med mina turkosa skor, that shut him up alright!

Idag är det lördag. & marknad i byn! Doris ska vara volontär, sälja korv under dagen & öl/vin/sprit på kvällen.
Själv flyr jag fältet & åker till kusten istället.
Men först: träning!
Sen: korv hos Doris! Hoppas på mycket sås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar