Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

onsdag 16 maj 2012

Jag vill också fika

Blev lite lätt avundsjuk på hon som skrivit inlägget nedan. Jäkla Doris som fikar & fikar, själv fick jag inte ens fika på det mötet jag var på igår, efter skoltid.
& visst, man kan ju inte gå & fika dagarna i ända, men på ett någorlunda seriöst möte? Det pratas om att välja representant till ledningsgruppen & det säger jag då på en gång; om jag överhuvudtaget ska överväga att vara med kräver jag fika på möten! Det behöver inte vara prinsesstårta, men väl en kopp kaffe. Kanske en dammsugare. Men då stämplas man väl som kärring på en gång så får väl nöja mig med en såndär stor jävla cookie som ungdomarna envisas med att äta nuförti'n.

Oookej, klockan är alltså 06.00 & jag sitter här & fantiserar om fika.
PMS much?

Heddå
/er Hulda

PS: eller stora hemska muffins, sånt gillar de också, ungdomarna. Jättestora som heter typ blueberry burst & man tänker att fiiisatan vad gott det ska bli att smacka i sig den där! Sen är det bara torr muffinsdeg & några trötta prickar av blåbär. Har aldrig förstått tjusningen med muffins alltså... Tacka vet jag mazariner.. Eller åhåh, kladdkaka. Dä ä gött! DS

1 kommentar:

  1. Ja men hacka ner på de enda ja bakar. Därför du aldrig vill komma över & fika när de bjuds?? Tss... /D

    SvaraRadera