Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

tisdag 15 maj 2012

Tröttsjukan.

Sängkammaren var det ja.
Måste ha tagit ut mig något fruktansvärt i helgen. Igår kom jag knappt ur sängen när klockan ringde, men med en järnvilja & tre koppar kaffe gick det.
Under dagen var jag tvungen att ständigt hålla koffeinnivån i kroppen tillräckligt hög. Gick även & köpte obscena mängder lösgodis för att klara eftermiddagens upphandling & kalkyl.
Väl hemma tänkte jag att det är nog träning jag behöver, det har jag läst i någon blogg någonstans.. En powernap först, sen blir det ett par varv i elljusspåret.
Somnade i soffan & vaknade en & en halv timme senare. Skitsur. Skitsugen på choklad. Fortfarande jättetrött. Tjafsade med Karl'n, åt ett äpple & gick & lade mig. Klockan åtta.
Somnade cirka halv nio & har sovit i stort sett hela natten. Klockan sju lyckades jag pallra mig upp.

Diagnos på det här?
Inte kan det väl vara pollenbesvären som är så här hemska? PMS? Kronisk trötthet?

Hmm.. Undrar om man ska googla "extrem trötthet". Då får man ju svaret svart på vitt menar jag. Cancer på en gång.

/er Hulda

1 kommentar:

  1. Kan inte va samlaget som spelar roll då...kan ju va jobbigt med såna övningar om man inte är van så att säga:)Kanske vi skulle ta en träff med Mini igen,hon har säkert en förklaring:)

    SvaraRadera