Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

tisdag 15 maj 2012

Va gör man med sitt liv egentligen?

Inne i min 9:e månad har ja nu kommit in i arbetslöshetsvardagen.
Åkte ner till Lottakåren vid 10 & satte mig med det samma & fika. Innan jag fått något gjort ringde Sonja & undra om jag skulle med till Catrin & fika, ja varför inte.
Åkte sen tillbaka till Lottakåren & ja, lite kaffe på det. En kopp till & upp till mamma för att säga hej. Mamma: ska du med till Kerstin & fika? & tanter alltså. Jitterbugg, drömmar, bullar, jorgubbar & glass. Vidare hem till bror & flickvän. Sofia: Vill du ha mat? Nej tack!
Nyss hem & lag mig i soffan & nu iväg på fotbollsträning. Gissa vad dom gör efter den. Jo men visst, fikar!

Längtar till & jobba imorn. /D

2 kommentarer:

  1. Ja men tänk så billigt de är för dig i arbetslöshetstiden:)Du får fika och mat lite varstans,lite sightseeing när du åker med mig.:)

    SvaraRadera