Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

tisdag 16 oktober 2012

Livet i baracken del 6

Såhär:
Vi bor på typ femton kvadratmeter. Det är pyttelitet, men det har jag ju redan ältat fram & tillbaka här i bloggen. Det som är fascinerande & förbannat störande är att trots att det är så litet tappar jag bort saker. Hur går det till?!?!?
Saker jag tappat bort (hittills):
- min bästa hösttröja (blå kofta, ganska ny var den också :( )
- en sportbh (ja, den jag tycker bäst om såklart)
- ett kollegieblock

Vart tar sakerna vägen??!
Gissar att det är någon som smyger in här & tjyvar grejer.. Fast varför man vill ha min sportbh vette tusan.. Tror att det var otvättad också....

/Hulda

2 kommentarer:

  1. Du förstår väl att det är din hemliga stalker. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. måste vara så! säkert nån av byggjobbarna!

      Radera