Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

måndag 29 oktober 2012

Helgen


Majsmuffins
amarettobollar
ingefärskakor
& väldigt misslyckade macarons. Dessa jävla macarons... Har inte velat baka dessa tidigare då de inte låter speciellt goda & verkar vara ett helvete & få till. Men då det fanns typ 20 sorter i Zumbos bok så var jag tvungen & prova. & nu tänker jag baka dessa om & om igen tills de blir lyckade & då ska jag även göra alla olika sorter i boken & ha macaronbuffé.

Varmt välkomna när detta sker.

/ D

5 kommentarer:

  1. Var är gilla-knappen på denna. :D haha

    SvaraRadera
  2. don't do it! macarons är fan inte värt mödan!! baka med matmuffins istället! puss!

    SvaraRadera
  3. Kommer gärna på macaron-bufeé. Jag är jättebra på att betygsätta bakverk:))

    SvaraRadera
  4. malou & tina - varmt välkomna. & Hulda, det ligger 2 till i frysen. De e bara & komma & hämta de. Puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. du kan slänga in en matmuffin i baracken när du har vägarna förbi. jag tar mig ingenstans i det här skicket.

      Radera