Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

måndag 29 oktober 2012

Kärlek & smör.

Satt på praktiken i godan ro & hade inte så mycket för mig, när telefonen ringde. Det var granngumman som sa att hon minsann hade en påse med bullar som hon ville ge mig.
Fint som snus tänkte jag, svängde förbi hennes dörr när jag kom hem & fick höra att "de är bakade med smör & kärlek!". Gullgumma!
Tänkte sticka ut & springa & sen avnjuta en bulle med en kopp te. Ni förstår tänket: amäguuvagott med bulle när man liksom förtjänat det..
Efter diverse missöden (tvättade, glömde sätta på torkskåpet = plaskblöta träningskläder, klockan blev alldeles för mycket osv osv) så insåg jag att jag inte kommer att kunna träna idag. Blev skitsur.
Värmde en bulle istället.
& vet ni, den var helt gudomlig utan springtur före.
Gött mos!

/Hulda

1 kommentar:

  1. Ja brukar annars tycka att allt är bättre utan träning. Lite spyfärdig efter ja rört på fläsket. Allt går i men inte samma lika liksom.

    SvaraRadera