Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

torsdag 20 september 2012

Gammal fast ändå liten.

Ryggen verkar inte vilja sluta göra ont.
Doris igår, när jag pratade om att gå till nån naprapat eller så: det är sådär när man kommit upp i en viss ålder, det är liksom ingen idé att kämpa emot eller göra nåt åt det..

Okej, kroppen är gammal men sinnet är ungt & barnsligt.
Ska göra en såndär jobbig grej idag, åka & hälsa på på min framtida praktikplats, & fast jag har varit där förut så blir jag så himla nervös.. Är det verkligen bara jag som är sådär? Eller är det bara jag som pratar om det, alla andra verkar så koola men kanske i själva verket är nervvrak de också? Fast det inte märks?

Jobbigt är det i alla fall!
Peppande ord emottages tacksamt.
/Hulda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar