Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

onsdag 19 september 2012

By George, I think she's got it

De känns så iaf, jag tror jag har kommit på hur jag ska få mig själv att träna.

Denna lista kommer ändras lite hit & dit under en månad. Men typ så här:

Uppsala till New York - 6291km vilket betyder typ 25km per dag. & de kan räknas av på promenad, cykling, löpning & simning, & inte då gå & cykla till & från jobb osv.

typ:
2500 armhävningar på hantlar
10000 sit-ups
2500 rygglyft
20000 jumpin' jacks
2000 burpees
3000 upphopp
5000 utfall
5000 "hockeyhopp"
5000 "1,2,3"
10h hopprep

Kommer ändra antalet på dessa & lägga till lite övningar kanske. & detta ska då göras på 248 dagar. Då har vi haft denna satans blogg i 3 år & beachkroppen ska finnas på respektive kroppar. Tittar på kakan i handen & magen & skrattar lite. Kommer bli tufft detta..

Detta ska då förhoppningsvis få denna chipsälskande tjockis att bli lite tajtare runt midjan.

/ Doris

Ja just ja. Förslag på övningar jag kan lägga till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar