Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

fredag 14 september 2012

För jag är alltid negativ!

Helveteshelgen var det ja..
Fredagen har hittills varit såhär:
Ösregn när jag gick till tåget, fällde upp paraplyet som visade sig vara trasigt.
Kunde inte koncentrera mig på lektionen, höll på att rita kretsschema i CAD = kräver koncentration. Höll på att börja gråta/skrika/slåss när datorjäveln inte gjorde som jag sa till den.

Sprang nästan för att hinna med tåget hem. Tåget hem en halvtimme försenat.
Hade inte ätit lunch, kunde inte surfa på mobilen, hade inget att läsa, killen bredvid luktade illa.
Kommer till slut hem, hungrig som fasen. INGEN MAT!!
Nu är min lunch likadan som min frukost var: yoghurt & gröngrått ägg.

Kul.

ÅH JUST DET!!
Ipoden laddade ur, tänker att nu ska jag ladda den innan springturen ikväll.
Problem: laddaren ligger i bokhyllan. Som vi plastade in igår.
Buhuu.

Men äh.
Lite kaffe på det här så..

2 kommentarer:

  1. Stackars Hulda :( Hoppas att du slipper otur resten av året nu!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sara! Det hoppas jag med. & kvällen blev bra, fick grillat & sen chokladbollar.. Mmmm!

      Radera