Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

söndag 29 juli 2012

Söndag

& karl'n ville åka till IKEA.
Jag hatar IKEA.
Svårt att sätta fingret på vad det är jag inte gillar men jag blir alltid på otroligt dåligt humör när jag traskar runt bland porslin, äckliga ungar, skrikande ungar, gravida kvinnor, sura kvinnor, lyckliga kvinnor, kuddar, sängkläder, uttråkade gubbar, händiga gubbar i snickarbrallor, soffor, & jaa ni fattar!

Sen hittar jag aldrig det jag vill ha. Hittar mycket krafs som jag kanske köper, men verkligen inte behöver. Det jag vill ha, & behöver, hittar jag däremot inte.

Usch.

Men idag gick det ganska okej.
& sen åkte vi hem till svärfar & fikade.
Gissa vad vi fick???!

Mazarin! Så jävla gott.
Då blev jag glad.

/Hulda

2 kommentarer:

  1. Haha mazariner en sådan lycka! Härligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. mazariner = mitt bästa tantfika. tätt följt av dammsugare. men man kan även slänga åt mig en mandelkubb & jag blir mer än nöjd. ;)

      Radera