Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

lördag 7 juli 2012

Amääguuh

Sen sist:
-Har hållit träningsschemat förutom att jag sprang sex kilometer istället för åtta häromdagen (för jävla varmt, druckit för dåligt med vatten > strejkande kropp)

- Har övervunnit rädslan att köra bil i en stad jag inte känner till, yeey mig!!

- Har kommit på mig själv att säga snuskiga saker till gubbarna på jobbet: "jag gillar de stora grejerna mest .. fast jag gillar att pilla också", "det ska va lite trångt sörru", "jag måste göra ett hål mellan mina två hål" och så vidare. Sa jag att det var omedvetet? Jag börjar tro att det är någon slags tic jag har, att vräka ur mig saker som kan tolkas på flera sätt. Är kul i vissa lägen, men absolut inte i alla.

- Har klättrat i elstolpe! Det gick inte alls bra, jag kom knappt hälften men det var i alla fall spännande (höhö!!). Sen klättrade min kollega upp som en apa & bara tjopptjopp jobbet klart.

- Har druckit öl.

Överlag: helt okej vecka.

/Hulda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar