Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

fredag 13 juli 2012

Skitdag!

Ahhh! Nu ska jag försöka klaga bort denna helvetesdag & hoppas att de gör allt bättre.

Tokförkyld blev jag igår kväll & fick med det en jävla huvudvärk. Snoret har runnit & runnit & jag spenderade halva natten med att snyta mig & försöka sova med öppen mun. Gick sådär.

Sovit 2-3 timmar så sätter mensen igång. Brukar få förvarning 1 dag innan om att de är dags men ingen sån denna månad inte. Flod på en gång.

Lite positivt då, kanalerna fungerar idag. :) så har kunnat ligga i soffan & kika på ormar, överlevnad & kockprogram.
Men så drar åska & blixt igång & jag hör mammas röst i huvudet "stäng av tv:n".

Sätter mig då med en kopp te & lägger lite pussel. Öppnar fönstret för att de är så jävla varmt, klart som fan att ett billarm drar igång hos grannen som inte verkar vara hemma.

Och ja, lite bättre mår jag faktiskt.

/ D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar