Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

torsdag 14 juni 2012

& she's back in the game!

Lite brunare, lite tjockare, lite gladare. (fast just nu skitsur pga telias jävla bredband som vägrar fungera. hinner jag publicera det här inlägget innan modemhelvetet skiter sig igen ska jag haka på den här plankgrejen Doris börjat med)

Kreta var himla fint, faktiskt. Solen lyste, vattnet var blått, stranden lång & tzatsikin var gudomlig. 
Antal gånger jag använde löparskorna = en halv kan man säga. Snörade faktiskt på de en gång, när jag skulle paxa poolplatser tidigt på morgonen (återkommer om detta i senare inlägg). Dock var jag just den morgonen ganska, ehm, lös i magen & fick kallsvettig & illamående hasa mig tillbaka till rummet efter en vända till poolen. Fail alltså.

Apropå lös i magen, tror inte att den grekiska burekin gjort sitt ännu, hej svenska toaletten!

Kyss/Hulda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar