Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

lördag 23 juni 2012

Jag känner'na mycket väl..

Jag körde igår & var således spik nykter. Tänkte i min enfald att guvabra, nu kommer jag orkar göra massa saker imorgon, träna & sådär. Jomen tjänna!
Har sovit ett par timmar nu på eftermiddagen, bara sådär ändå. Helt sinnessjukt trött.
& alltid när jag beklagar mig över att jag är trött & hängig säger min kära kompanjon Doris att det beror på att jag äter för nyttigt. Så nu bakar jag bullar & senare ska jag äta cashewnötter, paranötter & chips till filmerna jag ska kika på. Så får vi se om hon har rätt eller inte! (vilket hon givetvis inte har men det vet vi ju redan egentligen.. )

& bara för att ni ska förstå hur hon är, den där Doris, kan jag på förhand berätta att hon kommer att säga något i stil med det här: jamen hallå! nötter! det är ju för fan inte onyttigt. nää, du skulle ha ätit mer chips, gnagt på nån karrébit indränkt i bea & toppat allt med ett par burkar ben & jerry. & i det ska du göra hela tiden, inte bara någon kväll hit eller dit. hela tiden. sen så. blir du pigg, som jag. 

Man bara måste älska'na.

/Hulda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar