Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

torsdag 21 juni 2012

Midsummer

Jaha, då var det dags igen.
Blommor i håret, fin klänning, nubbe & jordgubbar.

Eller..?

Naah.. Jag har aldrig gillat midsommar så mycket.
Ge mig lite sill, kanske någon pajbit & sen någon slags efterätt & jag är mer än nöjd.
Skiter i om det regnar/snöar/haglar/är soligt. Bara jag får vara med någon när & kär.
Imorgon - en hel drös nära & kära!
Men ingen Doris... Det är jag lite ledsen över.

Nåväl, tillbaks till chipsskålen.

Puss/hulda

3 kommentarer:

  1. Minne av midsommar hos p för 2? år sen ploppa upp i huvudet. De va en fin midsommar de. :)

    SvaraRadera
  2. justja! det var riktigt fint! :) året före dess var väl du & jag ute & plockade blommor efter kortspel hos gunilla? & förra året var fint också. :)

    SvaraRadera
  3. ja just ja. :) ja de har vart fina midsommar senaste åren.

    SvaraRadera