Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

fredag 15 juni 2012

Det här med charter..

.. jag vet inte jag. Första dagen tänkte jag att nej, det här är verkligen sista gången jag åker på nån himla charterresa. & jag tror att jag fortfarande känner så faktiskt.

Bara massa skandinaver på hotellet, det känns som att folk kollar snett på varandra, & det värsta av allt - folk går upp astidigt för att paxa poolplatser.
Seriöst, sista dagen hade jag fått nog av att betala 50 spänn för solstolar på stranden, ställde klockan på sju & stack ut till poolen för att sno åt mig ett par bra platser. Fatta hur smutsig jag kände mig.
Dessutom var alla bra platser redan tagna, före klockan sju på morgonen!!! Hur dags ger sig folk ut för att paxa platser? Eller gör de det redan kvällen före? Jävligt drygt hursomhelst.

& det här med danskar. Jag tycker att danska är ett fint språk när Mads Mikkelsen pratar det, men när man hör ungar bräka Mooer! Faaer! dag ut & dag in, då är det inte riktigt lika sexigt längre.

Ja, det var semesterns baksida det.

/Hulda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar