Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

söndag 23 december 2012

"Barnfilmer"

Alltså, är det bara jag som inte kan se på barnfilmer som "Tomtetass & jakten på julen". Eller den där jäkla "Horrishimo" eller vad den heter, en hund handlar den om i alla fall.
De är ju alltid så FÖRBANNAT SORGLIGA, jag får ont i magen & måste gå bort från teven för annars börjar jag gråta.  Hur klarar barn av det?!?
& även om man vet att i slutet brukar allt bli bra är det ändå HEMSKT att se när lilla valpen får sin kristall snodd av en elak barnhemsföreståndare, kristallen som gör att valpen är levande. Utan den är han bara en stel leksakshund. & tomten, sjuk & illa däran, har tappat minnet & kommer inte tillbaka till Nordpolen. & alla stackars barnhemsflickor.... AJ MITT HJÄRTA!

Nu måste jag ta en springtur för att lugna ner mig känner jag.

/Hulda

PS: karlns "tarminflammation" gör inte saken bättre direkt. det stinker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar