Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

torsdag 8 november 2012

Rapport från sjukbaracken

Jag är aldrig så full av träningsmotivation som när jag är sjuk.
Jag tänker på alla armhävningar jag inte kan göra, på alla kilometer som är osprungna, på alla tunga vikter jag inte lyfter & yada yada yada. Träning & kladdkaka, det är sådant jag tänker på. Okej, det är kanske som vanligt egentligen, bara lite mer intensivt (kanske för att jag har mer tid att tänka & vara sugen på?).

Från det ena till det andra: natten i baracken har varit ganska hemsk.
Jag har hostat & hostat, så min stackars sambo har inte kunnat sova han heller.
Vidare har jag förutom dödssmärtan i halsen även fått ont i höger öra. & så strålar det liksom ner i halsen därifrån. Väldigt ont & jag tänker saker som visdomständer som växer snett eller halsböld kanske?!
Ja, jag har googlat för mycket igen.

Nu suga i mig lite kaffe & sen börjar det väl dra ihop sig för efter tio eller nåt sånt bra på tv va?
:(

/Hulda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar