Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

söndag 11 november 2012

Lördagen utanför baracken.

Det blev IKEA ändå. Huvva.
Jag fick ett hostanfall i restaurangkön, ni vet ett sånt där anfall som man förgäves försöker kväva men som bara fortsätter & fortsätter & fortsätter... Kände kalla blickar i ryggen & försökte så gott det gick vända mig bort från livsmedlen. Sen tänkte jag att vadfan, det är nästan bara äckliga barnfamiljer här ändå. De borde veta hur det är.

Vidare gnällde jag högt på servicen vid köksavdelningen (nej, inte rakt till killen såklart, man är väl konflikträdd, men högt så att han verkligen skulle höra), försökte fälla en gammal man & skrek (faktiskt!) "men åhhh!!" när en liten unge visade vad hens stämband gick för.

Sen köpte jag  en rejäl påse godis på ÖB.

& idag vaknade jag av fruktansvärda menssmärtor.
Vem hade kunnat ana?!?!?!?

1 kommentar: