Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

söndag 28 april 2013

27 dagar kvar!

Mindre än en månad kvar!

Scotten fick ta sin första skogstur idag, det gick som vanligt sådär.
Översvämning på vägen blev 2 blöta fötter & en väldigt skitig cykel. Gjorde väl ingenting egentligen, bra skor & en mountainbike ska ju ändå vara lerig. Tar sen en liten avstickare för & se vart jag hamnar på en annan väg mitt ute i ingenstans & får vända för att det kommer ytterligare en översvämning på lilla skogsstigen gör inte så mycket det heller. Vad jag hade förväntat mig. Men när jag sen kommer till svängen nära hemmet & vägen är avstängd för tjällossning & jag får ta en annan väg som jag heller inte har någon aning om vart den leder börjar jag tappa orken. Solen höll dock humöret uppe & jag kunde ringa Hulda för & kolla vart tusan jag var någonstans.

/D

1 kommentar: