Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

lördag 30 mars 2013

Sweat is fat cryin' och så vidare.

HEJ HÖRRNI!

Sen sist har det inte hänt så jättemycket av vikt, mest det gamla vanliga.

Något jag funderat över är dock detta (jag har säkert pratat om det förut men ändå):
ni vet de där bilderna som folk lägger upp på instagram & fejan & lite överallt?
Jag upphör aldrig att förvånas över hur irriterad jag blir på dem, bilderna alltså. & på hur folk ba' jamen nu blev jag JÄTTEinspirerad, helvete vad jag ska träna!
Gogglade lite. Hittade tre älska att hata-bilder.
Först:


Åh, inspirationen flödar!! Eller...?



Nää just det, du är inte bara fet, du är lat också. Ingen karaktär har du heller, om du hade det skulle du se ut som den här snygga tjejen..



HahahahahahahahahahahahaHAHAHAHAHAHAhahahahahahah, alltså va?! hahahahahahaha!

Det om detta.
Hejrå!



2 kommentarer:

  1. Jag HATAR sånna bilder. Usch, usch, usch. Så jävla snett det är att människor tycker att dom är inspirerande. Bläää.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är faktiskt helt sjukt. Det sägs att vi kommit långt vad gäller skönhetsideal & annat, men har vi verkligen? Känns som att vi går bakåt.

      Radera