Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

lördag 2 mars 2013

Doris & jag

.. vi är goda vänner.
Hindrar mig dock inte att bli en smula skeptisk när hon säger kom hit & sträcker ut armarna som i en kraminvit.
Vi brukar inte kramas så mycket. & när vi gjort det avslöjar hon antagligen att det går löss på förskolan (sen kliar jag mig i huvudet i en vecka ungefär) eller att hon "är skitsvettig".
Men igår ville hon kramas bara sådär ändå.

PLUS!!

Att hon sa att hon tyckte om oss (mig & min karl).
Ahh. Mitt hjärta smälte litegrann.


Nu - mer kaffe!
Hulda

3 kommentarer:

  1. Vilken förvandling hon har genomgått!!! Det måste vara jobbet på "dagis" som har gjort underverk:)) (Eller så visar det sig snart om det hoppade över en liten lus)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Ännu så länge inget kli så hoppas på det första: att det är jobbet som förvandlat henne. :)

      Radera
  2. Nu så här 6-7 år senare så känner jag mig säker på mina känslor & törs uttrycka dem. :)

    SvaraRadera