Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

måndag 7 januari 2013

Hål i väggen. & i huvudet.

Okej, så vi satte upp den där stången (Vad heter en sådan egentligen? Chinupstång? Vi nöjer oss med stången, kort & gott..) igår. Jag gjorde som biffen i videon sa: walk the plank totalt 40 gånger. Sen sade Doris att det är bäst att man sätter upp de små plastbitarna under stången (som den liksom ska vila emot) & inte bara spänner ut stången. Det hade inte vi gjort. Så sambon tar ner stången & då ba' tadaaa! Stången har gjort ett stort jävla hål i väggen, ända in till betongen. Kul! Nu är väggen trasig, stången trasig & mina drömmar om att bli så jäkla tränad trasiga.. Hade hunnit springa en sväng innan vi upptäckte skadorna & då sprang jag & fantiserade om hur stark jag skulle bli eftersom jag skulle hänga i den där stången dagarna i ända..
Vad ska jag hänga mig i nu?

Som det känns just idag, med ny skolvecka efter två veckor ledighet, är närmaste snara ett bra alternativ.
:( :( :( :(

/Er Hulda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar