Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

torsdag 27 oktober 2011

Gick & la mig vid 22.30 igår natt, vid 00.30 ligger jag fortfarande vaken. Tänker på min halva subwaymacka som ligger i Martinas träningsväska, den lilla breaken som ligger i min jacka, innehållet i mitt kylskåp & skafferi. Ska ja ställa mig & koka nudlar? Nej orka..
Har ju en avokado ligger, ett paket keso, en öppnad inlagd senapssill, lite philadelphiaost, lite kesella med nötter & flytande honung kanske?! en bit gurka, va mer..? Vad ligger i godisskålen? Nej de är ju bara äckliga godisbitar kvar.. Steka lite bacon kanske!? En liten break & 1 glas saft senare, klockan är 1.24 och de får fan va nog.. Men slutar man tänka mat & godis? Nej!

Är inte mens helt underbart?! //D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar