Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

onsdag 12 oktober 2011

Förgrymmad

Okej, här går man & är jävligt nöjd med sig själv för man har inte rökt på hela dagen & tänker fira med lite godis till tevekvällen (big bang, bonde, grey's.. ja ni fattar).
Stövlar in på vår förra arbetsplats med siktet inställt på lösgodiset, bara för att upptäcka att kärringen (ja, så kände jag!) som har hand om det tagit bort alla goda!
Ingen fudge! Ingen lysmelk! De enda jag ville ha!
Det här hade aldrig hänt om jag jobbat kvar, det vill jag bara klargöra.
Jag hade varit på henne som en hök.
Så. Mitt kvällsmys blir istället 200 gram frukt & mandel. Inte så illa ändå. Man kan alltid lita på marabou.


Förresten: noterade ni att jag inte har rökt på hela dagen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar