Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

måndag 11 februari 2013

Okej.

Jahaja, måndag igen!
Helgen som gick bjöd på en hel del.
Kvalitetstid med Doris bland annat! Vi såg Les Misérables på bio, jag grät som ett barn, Doris försökte hålla sig för skratt. Sedan drack vi öl & drinkar bland gamlingar, hoppade vidare till ynglingar, Doris lärde mig hur man överlever på en öde ö & hur man kan döda en sköldpadda, jag lärde Doris .. ingenting.
Sen blev det söndag & mitt planerade långpass blev till soffan-hela-dagen-pass.

Fint var det.

2 kommentarer:

  1. Det där med att överleva på en öde ö och att döda en sköldpadda.....är det nåt man behöver kunna??:)

    SvaraRadera
  2. Johoorå Hulda. 2 saker har jag lärt mig i helgen, hur man gör en riktigt rom & cola & va tanten i les hette. Ena lärandet stod du för.

    Man vet aldrig Tina men det är lika bra & lära sig innan man hamnar där & står inför döden. :)

    SvaraRadera