Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

torsdag 2 augusti 2012

Mmm mens..

Är det bara jag som blir som en klimakterietant när mensen står för dörren? Vaknar genomsvettig på nätterna & får torka svettdroppar från överläppen titt som tätt under dagen.
& är det bara jag som blir dålig i magen när mensen väl satt igång? Tre gånger på tre timmar imorse, känns inte helt stabilt.
För att inte tala om hungern. Sugen på allt men mest det som är stabbigt, typ pasta med någon gräddig sås. Men när jag väl ska äta - nej då går ingenting ner. Ingenting förutom choklad.

& magen sen då.. Putar ut som vore jag gravid. & det är ju bevisligen inte, då skulle vi inte prata mensbekymmer.

Så, för att toppa min fräscha första-dagen-på-mensen-dag ska jag till frisören.
& där vet ni ju hur man ser ut. Som ett jävla ollon.
KUL LIV IDAG!

Vänligen
/Hulda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar