Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

lördag 17 mars 2012

Tightspremiär

Tog ut mina nya springskor på en runda häromdagen. Ungefär fem kilometer.
Det kan vara början på ett mycket gott samarbete tror jag, detta trots att min vänstra häl är helt täckt av en stor ond blåsa. Det var ju tydligen inte skornas fel, det var tydligen mitt. Enligt vissa.
Så därför tänker jag att jo, det här kommer bli bra, jag & springskorna kommer att samarbeta fint framöver. Nu när vi vet var har varandra.

Vilade dagen efter denna katastrofrunda men igår dunkade jag till på lite intervallträning.
Nya skorna fick vara hemma, men men men! Jag drog på mig mina nya TIGHTS!
Satt som ett smäck gjorde de & konstigt nog kände jag mig inte ett dugg generad. Det kan i och för sig ha berott på att jag inte mötte en kotte under tiden jag var ute. Men ändå!
Jag gillar mina nya tights. Så pass mycket att jag nog ska klämma mig in i de igen & ta en liten morgonjogg..

Eller.. nej nu överdrev jag nog lite.
Mer kaffe!

/Hulda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar