Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

torsdag 25 november 2010

Drömtydning

Har precis vaknat upp från en mycket märklig dröm.
Jag drömde att jag blev anställd hos en mjölkbonde, enligt honom & hans fru var jag "ganska stark förvånansvärt nog, med utvecklingsmöjligheter".
Detta sa de efter att jag provjobbat en dag, med två andra som ville ha jobbet. Satan vad jag slet.

Nu: vad betyder den här drömmen?
Är det en sanndröm tro, jag är nog ganska stark fast ingen tror det från början. & det där med utvecklingsmöjligheter, jamen det är ju bara att se på hur långt jag kommit på dessa futtiga månader. Jag kan liksom lyfta en äppellåda .. ehh .. jättehögt nu. & starkare kan jag ju bli.

Antingen är det en sanndröm, eller så kollar jag för mycket på Bonde söker fru.
Så är det kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar