Man måste ha bra karaktär, annars kan man lätt bli lite knubbig

tisdag 17 augusti 2010

Hard being a wifee

Erhm, jahaja!
Doris har tagit tre veckor semester, hon köpte onämnbara mängder av Ben & Jerry's & ba "hejdå.".
Det här lämnar mig, som ni nog förstår, i en lite knepig sits. Hur ska man hålla motivationen uppe utan någon som gastar tjockis åt en om dagarna?
Som kollega K sa; den bästa träningsformen kräver att man är två. Är dock inte helt säker på vad han menade, men hursomhelst är jag nu ensam i kampen mot det kroppsliga förfallet.
Wifee har semester. :(

Nä, det blir helt enkelt så att jag får fokusera ännu mer på det stora i det lilla; varje steg är ett motionspass!
Jag tar tacksamt emot pepptalks.

Over&out
/Hulda

2 kommentarer:

  1. Hoppas jag får komma och jobba lite extra så har du nån som kan skrika tjockis iaf :D

    SvaraRadera
  2. Hihi Huldisen! You made my weekend. Ruuuligt.

    SvaraRadera